ראשי יש"ע דורשים מנתניהו: "קדם החלת ריבונות"

בנצי לייזרוביץ No Comments on ראשי יש"ע דורשים מנתניהו: "קדם החלת ריבונות"

מועצת יש"ע דורשת במכתב לראש הממשלה: "אפשר את הצעת החוק להחלת הריבונות לדיון ולאישור כבר בישיבת ועדת השרים הקרובה"

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במכתב ששלח יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני לראש הממשלה בנימין נתניהו, ושעליו חתומים 18 ראשי רשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, דורשים החתומים את קידום החלת הריבונות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. כזכור, ביום ראשון הקרוב תעלה לוועדת שרים לחקיקה הצעת החוק של ח"כ יואב קיש להחלת הריבונות הישראלית על כל האזור. המכתב נשלח על רקע רצונו של ראש הממשלה למנוע את ההצבעה על הצעת החוק ביום ראשון הקרוב.

"שמחנו לראות את ההחלטה במרכז הליכוד שהתכנס לפני מספר שבועות, שהתקבלה פה אחד, הקוראת לממשלה להחיל את הריבונות הישראלית על ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן", כותבים במועצת יש"ע, ומוסיפים כי "מצבה של מדינת ישראל כיום בתחומים שונים, והתמיכה של ידידינו בארה"ב, כפי שבאה לידי ביטוי לפני כשבועיים בנאומו בכנסת של סגן הנשיא מייק פנס, מהווים יחד עיתוי מוצלח למהלך זה".

בסיום המכתב נכתב: "אנו רואים את ההזדמנות ההיסטורית שנפלה בחלקך להוביל מהלך חשוב זה, ומבקשים כי תאפשר את הצעת החוק לדיון ולאישור כבר בישיבת ועדת השרים הקרובה".

ממועצת יש"ע נמסר: "ראש הממשלה הבטיח בעבר ואמר כי אף יישוב לא יפונה בשום מצב, והוסיף כי כך גם הוסכם על ידי הממשל האמריקאי. כעת אין שום מניעה מלעמוד בהתחייבות זו ולהחיל את הריבונות על ההתיישבות הישראלית ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, דבר שאינו נוגד את חזונו של ראש הממשלה".



0 תגובות